Няма нужда да ни пишете или звъните – подайте рекламация онлайн с няколко клика, и ще ви възстановим сумата под формата на кредити - веднага и без въпроси.
Бързо и лесно решение
Без да ни пишете или звъните
Kредитите са в профила
ви незабавно
Не е нужно да давате причини
Няколко рекламации в една поръчка
Къде можете да подадете рекламация?

В своя клиентски профил на сайта отворете раздела с преглед на поръчките.

Можете да получите достъп до рекламацията и чрез имейл с обратна връзка за покупката.
Как да подам рекламация?

Намерете в прегледа на поръчките покупката, свързана с рекламацията.

Изберете продуктите, с които не сте били задоволени, и ги подайте за рекламация с един клик.

Не е задължително да посочвате причина. Ако го направите, ще ни помогнете да се подобрим занапред.

Сумата ще бъде налична веднага в кредити във вашия клиентски профил.
Още полезна информация

Подали сте рекламация, но след това сте открили проблем и с друг продукт от същата поръчка? Можете да подадете нова рекламация.

Историята на подадените рекламации ви дава пълен преглед на всички текущи и минали рекламации.
ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
Как се извършва онлайн рекламацията?
В подробностите за поръчката изберете конкретните продукти и количеството, което искате да подадете за рекламация. Изберете продуктите, с които не сте били задоволени, и ги подайте за рекламация с един клик. Сумата ще бъде налична веднага в кредити във вашия клиентски профил.
Къде да подам рекламация?
В своя клиентски профил, в раздела с преглед на поръчките. Можете да получите достъп до рекламация и чрез имейла с обратна връзка за покупката, който ви изпращаме след всяка доставка.
Защо някои стоки нямат опция за рекламация?
Част от стоките могат да бъдат подадени за рекламация онлайн. Например, облекло или електроника. В подобни случаи, моля свържете се с нашата клиентска поддръжка, за да подадете рекламацията заедно.
Има ли срок за предявяване на рекламация?
Да, можете да подадете рекламация на стока в срок от 72 часа след получаването на поръчката.
Не съм заинтересован/а от компенсация в кредити за покупка. Искам повторна доставка на покупката или връщане на парите.
Ако решите, че не желаете компенсация в кредити, нашите колеги от клиентската линия на телефон 02 4929 226, или на имейл contact@kolichka.bg ще се радват да разрешат рекламацията ви така, че да останете доволни.
Какво да направя, ако искам да съобщя за проблем, но не искам да подавам рекламация на продукта?
Можете да ни уведомите за проблема чрез имейла за обратна връзка, който получавате след доставката на поръчката. Ще се радваме да ви изслушаме и на клиентската линия.
Мога ли да променя или отменя подадената рекламация след изпращането ѝ?
След като рекламацията бъде изпратена, не можете да я промените онлайн. В такъв случай, моля, свържете се с клиентската служба или на имейл contact@kolichka.bg, където ще получите помощ.
Мога ли да добавя допълнителни артикули към рекламацията?
Не можете да промените изпратената рекламация, но можете да подадете рекламация за една и съща поръчка няколко пъти. Ако в покупката сте открили артикул, за който не сте подали рекламация по-рано, просто отворете подробности за поръчката и подайте нова рекламация.
Подавам повторна рекламация на продукт на тегло от една поръчка, и последната част на продукта има по-ниска стойност от останалата. Защо е така?
При продукта на тегло е трудно да се определи стойността на конкретна част (брой) от него. Затова обикновено предвиждаме резерв на теглото. Ако вече сте подавали рекламация за част от дадения тегловен продукт, и сега искате да подадете рекламация за останалата част от него,то ще ви бъде върната сумата, която остава до цената, която сте платили за цялото количество на тегловния продукт.
След онлайн рекламация не ми бяха добавени кредити, какво да направя?
Възможно е вашата рекламация да се обработва от нашия отдел за обслужване на клиенти. В такъв случай те ще се свържат с вас и възможно ще помолят за допълнителна информация.