Как да пазарувам на Kolichka.bg
Пазаруването на Kolichka.bg е лесно:
- Регистрирайте се, като въведете вашия имейл адрес и парола.
- Добавете адрес на доставка (един или повече) и телефонен номер.
- Започнете да пазарувате!
Важно: Телефонният ви номер е нужен, за да ви информираме (по телефон или SMS) за:
- статуса на вашата поръчка;
- доставката на вашата поръчка;
- евентуални закъснения, непредвидени проблеми.
След като влезете във вашия профил, можете да започнете да пазарувате.
Всеки може да се регистрира в Kolichka.bg. Въпреки това, ако поръчката съдържа алкохол или тютюневи изделия, само лице на възраст над 18 години може да приеме покупката.
Можете да заплатите поръчката си по няколко начина:
- онлайн с кредитна или дебитна карта,
- при приемане на покупка на POS терминал с платежна карта,
- плащане в брой при получаване на поръчката,
Можете да плащате с дебитна/кредитна карта в сайта или на POS терминал при доставка спокойно, без да се притеснявате за сигурността на вашите данни в сайта, благодарение на защитената среда на ОББ (Обединена българска банка).
Как става онлайн плащането с карта?
В момента на финализиране на поръчката: блокира се общата сума за продуктите + резерв за теглото, дори и да нямате теглови продукти. Това се прави, за да се избегне ситуация, в която фактурата е за по-висока сума от блокираната. В момента на доставката се издава фактура, в която е включена реалната сума за доставените продукти, включително възстановени суми и заменени продукти. Единствено тази сума се изтегля от вашата сметка. Разликата между фактурата и блокираната сума ви се възстановява автоматично след доставката на поръчката. Ако връщането на сумата (блокираната сума) не е направено, моля, свържете се с вашата банка. Благодарим ви за разбирането!
Въпреки че качеството на нашите продукти и услуги е наш основен приоритет, ние знаем, че не винаги всичко ще бъде на 100%. Ако нещо се обърка с покупката ви, ние ще ви върнем парите под формата на кредити за следващата ви покупка. Вашите налични кредити може да видите във вашия акаунт в меню "Моите кредити". Можете да осребрите кредитите в 3-та стъпка на количката за пазаруване , 1 кредит = 1 лв. за вашите покупки.
Можете да използвате ваучера за отстъпка в стъпка 3 на пазаруване, просто го въведете в определеното за това поле и цената на покупката ще бъде намалена с дадената сума. (Ваучерите не могат да се ползват за адаптирани сухи млека, алкохол и тютюневи изделия).
Има ли разлика между ваучер за отстъпка и кредити?
Разликата между използването на ваучер и кредити ще бъде отразена в цената за доставка на покупката. За разлика от кредитите, които зареждаме директно във вашия акаунт, използването на ваучер има ефект върху цената за доставка, която се изчислява динамично според размера на покупката. Това означава, че ако осребрите ваучер за отстъпка и той намали стойността на вашата покупка, цената за доставка също ще бъде коригирана.
Ако след завършване на поръчката се сетите, че сте забравили нещо, не се притеснявайте! След като завършите поръчката, имате възможност да добавите всичко, което сте пропуснали. В детайлите на поръчката ви ще видите деня и часа, до когато можете да направите допълнителна поръчка.
Можете да добавите продукти към поръчката си както на уебсайта, така и в мобилното приложението.
В случай, че искате да промените или анулирате поръчката си, моля, свържете се с нашата линия за обслужване на клиенти възможно най-скоро на телефонния номер 02 4929 226 .
Ще ми бъде ли удържана сумата от сметката, ако анулирам поръчката си?
Сумата е блокирана от вашата банка. Ако поръчката ви не бъде доставена, парите ще бъдат отблокирани и сумата ще бъде възстановена. Kolichka.bg си запазва правото да разглежда всяко анулиране на поръчка индивидуално.
В изключителни случаи може да се случи, че вече нямаме продукта, който сте поръчали. Информацията, че продукт ще бъде заменен ще получите на SMS съобщение, имейл или нотификация от мобилното приложение, след което можете да видите кой е продуктът в детайлите на поръчката във вашия профил. Ако получите заместител на продукт и не сте съгласни с него, просто го откажете при доставка и няма да бъдете таксувани.
Служителите, които избират продуктите за вас, са обучени да избират винаги продукти с най-дълъг срок на годност, както и най-пресните плодове и зеленчуци. При опаковането на вашите покупки ние се стремим да отделяме хранителните продукти от нехранителните, както и охладените продукти от замразените. Нашите автомобили са специално пригодени, за да се поддържа постоянна температурна по време на доставката. Така гарантираме, че вашата покупка се съхранява и транспортира при правилната температура през цялото време. В случай, че има проблем с вашата покупка, моля, свържете се с нашия отдел "Обслужване на клиенти" на тел. 02 4929 226.
Доставка на вашата поръчка и налични райони
Kolichka.bg извършва доставка на територията на градовете: София, Банкя, Божурище, Варна и Пловдив. Районите, до които доставяме, можете да видите тук, ще видите оферти за налични продукти само за вашия адрес.
При въвеждане на адрес, започнете да пишете адреса, изберете го от падащото меню, след което въведете и номера, продължете с потвърждаване на адреса. В случай, че не откривате своя адрес, въведете близък такъв и посочете коректния при завършване на поръчката. Можете да използвате функционалността "Уточнете мястото за доставка на картата", която се намира в горният десен ъгъл на картата. При затруднения, използвайте чата, за да Ви съдействаме.
Можете да получите вашата поръчка всеки ден от седмицата - време за доставка и наличните свободни часове може да варират в зависимост от текущия капацитет и натоварване. Цената на доставката варира в зависимост от местоположението и размера на поръчката - винаги безплатна доставка за поръчки над 100 лв.
Можете да намерите свободни дати за доставка и цени тук
Ако трябва да промените времето за доставка след потвърждаване на поръчката, моля, свържете се с нашия център за обслужване на клиенти възможно най-скоро на тел. 02 4929 226. Ще се опитаме да намерим нова дата за доставка за вас според текущия капацитет.
Можете лесно да видите текущия статус на вашата поръчка в мобилното приложение или на уебсайта, така че да можете да проследите покупката си от момента на поръчване до доставяне до врата ви. Ще видите колко торби ще ви доставим и кога куриерът ще позвъни на вратата ви. Въпреки че правим всичко възможно да доставим вашата поръчка на избрания часови диапазон, може да се забави доставката (напр. пътната обстановка). При забавяне на поръчката ще ви изпратим информация чрез SMS. Ако има някакъв проблем с доставката на вашата поръчка, можете да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на 02 4929 226.
Рекламация и обратна връзка
Въпреки че се опитваме да направим всичко възможно за качеството на нашите продукти, знаем, че понякога не всичко е на 100%. В тези случаи може просто да предявите рекламация за продуктите онлайн. Имате 72 часа от момента на доставка на вашата покупка, за да заявите онлайн рекламация. След като разгледаме вашата рекламация, ще заредим в акаунта ви кредити, които можете да използвате при следващата си покупка. Ако искате възстановяване на сумата вместо кредит, моля, свържете се с нашия център за обслужване на клиенти.
Можете да направите онлайн рекламация, след като влезете само с няколко клика във вашия акаунт на уебсайта на Kolichka.bg или в нашето мобилно приложение. Влезте във вашия профил в меню поръчки, след което кликнете на бутон "Иск". Изберете от кои продукти не сте удовлетворени, изберете причината и изпратете онлайн рекламацията.
Можете също така да предявите рекламация чрез нашия център за обслужване на клиенти на 02 4929 226 или на имейл адрес contact@kolichka.bg
Имате 72 часа от доставката на вашата поръчка, за да направите онлайн рекламация. Онлайн рекламации не могат да се правят за някои видове продукти едновременно. В тези случаи, моля, обадете се на нашия център за обслужване на клиенти на 02 4929 226 или изпратете имейл contact@kolichka.bg, където ви помогнат с това.
Поръчвали ли сте дрехи или други продукти (с изключение на храни и дрогерия), на които размерът не отговаря? Можете да се откажете от покупката, като попълните и изпратите формуляра на нашите към центъра за обслужване на клиенти. Бельо и чорапи могат да бъдат върнати само ако не са разопаковани или носени. Можете да ги върнете на куриера при следващата си покупка или да ги изпратите на адрес:
„Количка.бг Онлайн Супермаркет" ЕООД
бул. „Европа“ № 182
гр. София 1331
В случай, че закупен продукт с 24 месечна гаранция, спре да работи, можете просто да направите рекламация, като използвате формуляра тук и можете да предадете продукта на куриер на Kolichka.bg или да го изпратите чрез ваш куриер като разходите за транспорта са за ваша сметка:
„Количка.бг Онлайн Супермаркет" ЕООД
бул. „Европа“ № 182
гр. София 1331
Ако откриете допълнителни продукти в поръчката си, ще се радваме да ни уведомите на нашия център за обслужване на клиенти на тел. 02 4929 226 .
Други въпроси
Ние ще отговорим на всички ваши въпроси относно поръчките по имейл: contact@kolichka.bg, чрез онлайн чат или обаждане 02 4929 226.
Ако имате предложения за подобрение или искате да работите с нас, свържете се с нас на info@kolichka.bg
Опитваме се да отговаряме на съобщенията ви възмоно най-скоро, всеки ден от 8:00 ч. до 22:00 ч.
Съвети за лесно пазаруването на Kolichka.bg
- Запазете вашите продукти в раздел "Любими", като използвате иконата на сърце. Пазарувате лесно и бързо любимите си продукти в меню „Любими продукти" във вашия клиентски профил. Трябва да сте влезли в профила си, за да можете да запазвате продуктите.
- Запазете покупките си като списък за пазаруване и можете лесно да ги повторите по всяко време с едно кликване. "Списъци за пазаруване" можете да намерите във вашия клиентски профил, трябва да сте влезли в профила, за да ги създадете.
- Ако забравите някои продукти, можете просто да използвате функционалността допълнителна поръчка и добавете забравените продукти към съществуващата ви вече поръчка.